Zwroty i reklamacje

ZWROTY

Klient ma prawo zwrócić zakupiony w sklepie towar do 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki na zasadach opisanych w ustawie z 2 III 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 z późn. zm.)
Wypełnij formularz zwrotu, wydrukuj go i dołącz do paczki wraz z oryginalnym dowodem zakupu. Paczkę pocztową lub kurierską wyślij na nasz adres:
emaluszek.pl, 
ul. Kołłątaja 89A,
05-402 Otwock
Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka”.
Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Procedura zwrotu dotyczy tylko towaru, który nie nosi widocznych śladów eksploatacji wykraczających poza zwykły zarząd (możliwości zapoznania się z przedmiotem). Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
Po otrzymaniu przez nas przesyłki, przygotujemy (w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych) korektę paragonu/faktury, a Ty otrzymasz przelew na konto podane w wypełnionym przez Ciebie formularzu.
Jeżeli wysyłasz do nas paczkę za pośrednictwem Poczty Polskiej zachowaj dowód nadania przesyłki – będzie to podstawą Twojej reklamacji w przypadku zaginięcia paczki.

REKLAMACJE

Zgodnie z przepisami masz prawo do reklamacji nabytego towaru.
Wypełnij formularz reklamacyjny, wydrukuj go i dołącz do paczki wraz z oryginalnym dowodem zakupu. Paczkę pocztową lub kurierską wyślij na nasz adres:
emaluszek.pl, 
ul. Kołłątaja 89A,
05-402 Otwock
Po otrzymaniu przesyłki otrzymasz od nas mail potwierdzający jej odbiór.
W ciągu 14 dni kalendarzowych reklamacja zostanie rozpatrzona.
W przypadku uzasadnionej reklamacji, sklep zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.
Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.
Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.
Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z ustawą z 27 VI 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 z późn. zm.).
Sklep nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *